بورس تهران

سرمایه گذاری در بورس ایران

بورس تهران

سرمایه گذاری در بورس ایران

  • ۰
  • ۰

موفقیت در بورس اتفاقی نیست. اگر برنامه و استراتژی مناسب داشته باشید احتمال اینکه سود کنید خیلی بالا میرود. در نقطه مقابل افرادی که عجول هستند و بدون دانش و اطلاعات کافی وارد بورس شده اند همیشه ضرر کرده اند!

 

برای ورود موفق به بورس بایستی اصول زیر را رعایت نمایید:

 


1) استفاده از یک مشاور مناسب در سرمایه گذاری 

2) انتخاب سهام مناسب و تحلیل صنایع

3) دنبال کردن اخبار بازار سرمایه

 

1) استفاده از یک مشاور مناسب در سرمایه گذاری: خیلی افراد نا آگاه و بدون دانشی هستند که سعی دارند با ایچاد اعتماد سهم های خودشان را به خلق الله بی اندازند. خیلی مراقب باشید که در دام این افرداد نیفتید و در خرید و فروش سهام، از افراد دارای سابقه و مدارک بورسی و شرکت های دارای مجوز از سارمان بورس استفاده نمایید.
 

2) انتخاب سهام مناسب و تحلیل صنایع: در صنایع ورشکسته و بدون بنیاد به هیچ عنوان سرمایه گذاری نکنید! این اشتباهی است که ممکن است ضررهای زیادی نصیب شما کند.
 

3) دنبال کردن اخبار بازار سرمایه: از منابع معتبر و دارای پشتوانه اخبار را دنبال کنید! این روزها با توجه به رشد قارچ گونه کانال های تلگرامی اخبار و شایعات ذروغ زیادی به سرعت پخش میشوند. دقت کنید تنها مرجع معتبر برای دنبال کردن اخبار و اطلاعیه های رسمی شرکت ها سایت کدال است که تحت نظارت سازمان بورس اوراق بهادار تهران است.

 

هر سوالی در رابطه با ورود به بورس دارید اینجا بپرسید: سوالات متداول بورس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی